donderdag, mei 11, 2006

vrijgezel...

hello bloggertjes
jaja, u leest het goed, ik ben weer vrijgezel
met spijt in het hart heb ik haar moeten zeggen dat ik niet meer verliefd was (wat al het voorgaande in twijfel trok natuurlijk)
maar jah, dat is het leven, en gelukkig begreep ze het
ondertussen ist voetbalseizoen al even gedaan, alle jah, voor ons toch
ons a-ploeg heeft een testmatch moeten spelen tegen blauberg, en is nu dus kampioen door dat ze die hebben gewonnen
nu nog een match tegen loenhout en het zit er voor hen ook weer op
deze zaterdag nog een tornooi op berchemse (voor ons) en dan ist de week daarna 3-landentornooi
wauw, da ga echt kei zalig zijn :D
en da dag dervoor, allez jah ,donderdag en vrijdag, jawel, dan zie ik mijn broer
hij mag voor 2 dagen op verlof uit de gevangenis
wauw, eindelijk terug een knuffel kunnen geven aan men broer =)
kzie er enorm naar uit =)
maar kga der weer vandoor
baaj lieverdjes *smak*

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage