zaterdag, april 15, 2006

stille zaterdag - namiddag

hey lieve bloggertjes
kleine update/vervolg van men blog
de stille zaterdag is nog altijd even stil als daarstraks

ben echt superblij met men liefje, en eindelijk twijfel ik eens niet
heb wel superveel schrik haar te verliezen, ook al zitten we nog maar in het prille begin van onze relatie, ben stapelzot van haar (dus liefje, love you!!)
en wat mis ik haar ook enorm =(
was ze maar hier... (of ik daar, is al hetzelfde =)..)
en aangezien ik weet dat ze dit nog wel gaat lezen, liefje, heb je supergraag!!
aangezien we elkaar nog maar 5 dagen kenne, liefje, zeg ik je, hopelijk zie ik je snel weer, we zullen elkaar zeker nog beter leren kennen, en ik wil je, en ik zeg het nog eens, niet verliezen
dikke kus en knuffel voor men liefje, xxx *knuf*

lieve bloggertjes, ik laat jullie weer, ik zal straks ofzo eens wat meer vertellen =)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage