vrijdag, april 14, 2006

Min19 weekend

hey lieve bloggertjes, hier ben ik dan, met men "verslag" van de voorbije 4 dagen, geloof ik, vooral dinsdag-woensdag-donderdag bedoel ik dan, ik zat namelijk op min19 weekend
dinsdag was het zover, was al bijna volledig gepakt, en dan, om kwart na 4 was het zover, ik ging vertrekken naar het station waar ik de andere min19'ers zou zien
om 17h gingen we dan eenmaal vertrekken, met een bende van veel jongeren gingen we op weg naar de bus
na een redelijk lange busreis kwamen we dan aan in rijkevorsel, alleen nog een eindje stappen en we waren op de "kampplaats"
toen we daar aankwamen ging iedereen zijn bed al uitkiezen en opmaken
ik had samen met I. een bed gekozen in een hoekje (I. = men maatje)
naast mij lag Y., en daarnaast J.
toen gingen we aan onze eerste maaltijd beginnen, en na de maaltijd de kennismakingsspellekes
toen ik alle meisjes eens bekeek was er 1 meisje dat me direct opviel, en dat was J.
tegen de avond hadden we, als rokers, al ontdekt, veel andere rokers zijn er niet, dus daarvan zullen we het niet moeten doen om mensen te leren kennen
tegen de avond speelden we waarheid-durven-doen, en ja hoor, J. deed mee
toen ze haar vroegen wie haar al het meest beviel, wees ze mij aan
wanneer dat gebeurde begonnen bij mij al kriebeltjes te komen, niet gewoon omdat ik nu "aantrek" had, nee, zij beviel mij ook al van het begin
toen zo'n beetje iedereen ging slapen, waren we nog met zo'n 4 à 6 personen beneden, nog aan het babbelen, nl. ik, Ja., V., Jo., Jo. en Je.
eigenlijk zijn we toen blijven zitten met het idee, waarom geen nachtje door doen, en natuurlijk is dat wat we hebben gedaan
's morgens, toen de kookploeg wakker werd, hebben we de afwas gedaan en de tafel gedekt, om toch maar iets nuttig te doen
tegen dat iedereen wakker werd, zaten we te wachten op het ontbijt
de rest van de dag was een leuke dag voor me
om eerlijk te zijn, wat we allemaal hebben gedaan kan ik niet meer onthouden (dat heb je als je dat niet ter plaatse opschrijft)
maar wat ik kan onthouden, is dat we heel leuke spelletjes en babbels hebben gedaan, en het leukst van al, tijdens de pauzes was het meestal dat ik in de armen van J. lag, of J. in mijn armen
wat we ook deden, we knuffelden constant, waardoor ook de rest wel iets begon te denken (maar daar trokken we ons niets van aan)
's avonds lag in in J. haar armen, op de bedden, nog te babbelen met de rest, maar na een tijd, jawel, ik viel in slaap (kei schattig zeiden ze me achteraf :), wat ik heel leuk vind)
blijkbaar nam ik toen wel veel plaats in, en hebben J. en I. men slaapzak nog over me gelegd, en ze wilden me absoluut niet wakker maken (wat ik enorm lief vind)
donderdag hebben we nog een babbel over seksualiteit gehad, 's morgens chocolade eitjes, 's middags pannekoeken en inpakken + opkuis
daarna heb ik ook nog staan knuffelen met J. en hebben ze ook foto's genomen =)
iedereen kreeg ook nog een stripbroek waarop we iedereen zijn naam kon laten opzetten, en toen heb ik ook nog iedereen zijn e-mailadres gevraagd
wanneer we gingen vertrekken, kwam J. naar me toe en pakten we elkaar eens goed vast, want we moesten afscheid nemen, ben blij dat het afscheid niet te pijnlijk was of ik had absoluut geweend...
donderdagavond had ik nog vergadering, en ben ik achteraf nog iets gaan drinken, en ook frieten gaan halen =)
vrijdagmorgend moest ik naar de tandarst, en nu zit ik achter men pc te eten, met zere tanden, en te denken aan J.
wat mis ik men liefje toch =(

jawel, je leest het goed, liefje...
we zijn samen, en gaan er de mooiste tijd van ons leven van maken =)
me = in love =)
bij deze, liefje, heb je graag en mis je superhard

en aan andere lieve bloggertjes, tot de volgende

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

:) ik heb jou ook supergraag, liefje ;)
en ik mis jou ook... :(

veel liefs en dikke kus, J. :D

15 april, 2006 10:23  
Anonymous Anoniem zei...

Geniet van elkaar en van de liefde, 't is naar't schijnt het mooiste op aard (ik ken geen ruimtewezens dus ik kan niet bevestigen dat die regel daarbuiten ook geldt ;-) )

Liefs, Jolien x

15 april, 2006 21:08  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage