vrijdag, april 14, 2006

dit is wie ik ben...

hey hey, lieve bloggertjes
ik ben dus carmen, ben 16 jaar, en jawel, ik ben wat ze noemen een cliché pot
niet dat ik dat erg, en ook niet dat ik daar supertrots op ben, dit is gewoon wie ik ben
zoals elke cliché pot heb ik kort haar, lijk ik wel een jongen én speel ik voetbal
en ik ben blij dat ik kort haar heb, én dat ik voetbal speel, dat is wat ik graag heb en doe
ik volg sport-LO op school, maar eerlijk gezegd, ik ben het kotsbeu, vandaar dat ik naar een andere richting en school ga
mogelijk zal het informaticabeheer worden...
ik ben niet altijd de persoon die ik lijk, meestal lijk ik de super-actieve en happy carmen, maar, dat ben ik helemaal niet altijd, niemand trouwens
nee, er zijn zo van die momenten dat ik nogal een pessimistische kijk heb op het leven, waar ik helemaal niet blij mee ben, iedereen zou gelukkig moeten kunnen zijn
en nee, niet omdat ik lesbisch ben...
de meeste momenten ben ik wel gelukkig hoor, niet dat het dat is, maar soms kunnen mensen je zo naar beneden trekken/duwen/whatever je het wilt noemen
als ik verliefd ben, dan leef ik op wolkjes, mis die persoon ontzettend hard, en nee, het is niet toevallig dat ik hier over begin, maar meer hierover in men volgende post, vertel ik ineens wat over de voorbije 3 dagen =)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage