zaterdag, april 15, 2006

stille zaterdag - middag

hey lieve bloggertjes, goede morgen zou ik zo zeggen
u leest het goed aan de titel, het is stille zaterdag, maw morgen is het pasen
u kent dat wel, paaseitjes, de paashaas en dergelijke
morgen heb ik dus ook paasbrunch op de voetbal van men stiefvader
hopelijk gaat dat beetje leuk zijn
deze nacht heb ik heel goed geslapen, en dan ook constant gedroomd over men liefje (mis you!!)

Oooh nee, lieve bloggertjes, over 2 dagen is het weer school =(
wat zien we daar weer tegenop, de vakantie was net zo fijn
ach jah, we moeten het maar weerstaan, gelukkig komen er enkele feestdagen tussen =)
dinsdagavond ga ik lekker "ontspannen" op de plakronde, is altijd plezant =)
maar lieve bloggertjes, voorlopig is het hier nog heel stil, ik ga men afwas afdrogen, en ik moet nog stofzuigen ook, maar in de loop van deze dag post ik wel een update

tot de volgende lieve bloggertjes (en dikke kus aan men liefje =D)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage