zondag, april 16, 2006

Vrolijk Pasen !!



heey lieve bloggertjes, jaja, vrolijk pasen !
het is de tijd van paaseitjes, de paashaas (of zijn het nu de paasklokken), en al die kleine kinderen die paaseitjes rapen
jah, al die kleine kindjes gaan zich vandaag enorm amuseren (zoals ik dat vroeger ook deed toen ik klein was =)..)
ik ga me proberen te amuseren (of dat gaat lukken, geen idee) op de paasbrunch op de voetbal van men stiefvader
het zal weer wat worden, en ik ken daar echt geen meiskes/jongens van mijn leeftijd =(
ik hoop dat ik tussendoor nog online kan komen, en mijn liefje dan ook online is
jah, again, liefje, mis je enorm...

dikke smakkerd voor men liefje, en vrolijke paasgroetjes voor men lieve lezertjes

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage