vrijdag, april 28, 2006

2 weeks


heey lieve bloggertjes en lezertjes
hier ben ik weer
jah, u leest het goed, de titel gaat over 2 weken, maar nu vraagt u af, 2 weken wat?
awel, dat zal ik eens vertellen eh
ik ben vandaag 2 weken samen met mijn allerliefste schatje =)
wat zie ik ze ook graag eh
en ik mis haar zooo hard, ni normaal =(
was ze maar bij mij
heb ze nu al een week niet gezien, zelfs niet op msn
wat een opluchting dat ik woensdag een smske kreeg van haar, en idd liefje, ik wil zkr nog met je afspreken, wat is dat nu voor een vraag
hopelijk zie ik je gauw!!!!
donderdag kreeg ik dan een lief mailtje, waarin ze mij een knuffeltje gaf voor knuffeldag
zoooo lief =)
opt school was het een saaie week
heb niets anders gedaan dan in de koude refter van de a-blok zitten, en daar maar leren en lezen enzo
saaaaaaaiiii!!!
neem het van mij aan ;-)
maar!!
toch beter dan dak mee zou geweest zijn op avontura =)

hier ga ik weer
dada lieve bloggertjes
en een heel dikke kus aan men liefje
hvj!! mis je!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage