zondag, april 23, 2006

Love is in the air...

hello hello lieve bloggertjes
heb een paar dagen (zeg maar hele week) niet gepost op men blog
het was een zeer drukke week, dus jah...
maar hier ben ik weer eh ;-)
vandaag was echt een prachtige dag, kan ook niets anders als het zonnetje schijnt, en je op die moment bij je liefje zit =)
leek me al een leuke school, en ze heeft me voorgesteld aan paar vrienden van haar =D
heb ook haar ouders gezien =P
daarna hebben we een ijsje gegeten op een bankje vlak aan de kerk (in hoogstraten was ik dus, die kerk)
daarna kreeg ik het leuke idee de kerktoren te beklimmen (aangezien dat toch toegankelijk was)
was heel vermoeiend, zoo veel trappen (zo'n 311 trappen zeg maar)
maar eens boven was het heel relaxerend, we hebben daar wel een tijdje gestaan, ik vond het echt een romantische plek =D
het was zalig om de hele tijd met haar te knuffel (ooh, wat zie ik haar toch graag =)..)
en jawel, op die toren, onze eerste kus met elkaar =)
daarna terug naar beneden, een ballon met een kaartje aan laten gaan vliegen =)
en achteraf heb ik nog frieten gegeten terwijl zij er bijzat met een colaatje =)
en toen... het afscheid... maar jah, dat moet ook gebeuren =(
ach jah, nu kan ik met pracht op de dag terug kijken, het was een zalige dag (met een zalig liefje ;-)..) die ik niet meer zal vergeten =)

liefje, ik zeg het nog eens, hou van je!! mis je!!

groetjes aan alle bloggertjes
en dikke kus aan men liefje =)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage