zondag, april 30, 2006

voetbal.. - vervolg

hier zijn we dan met het vervolg
het was allemaal echt zalig
gisteren 0-3 verloren tegen vorselaar (wat echt kei goed is, als je beziet dat vorselaar 3de staat en wij 13de)
daarna zijn we naar de jeugdpleinen gegaan, waar de match mama's ploeg - trainers/delegees doorging (gemengd uiteraard, anders zou het niet opgaan)
jenifer kwam ineens naar mij dat we ons voetbalgerief konden gaan halen, ze kwamen natuurlijk meisjes tekort waardoor we konden meedoen
was echt kei plezant
daarna ikke snel naar huis, gerief gaan wegzetten, en ander gerief inpakken voor het free podium
was echt zalig om allemaal te zien, en zelf moest ik ook dansen
wij waren met onze hiphop het eindact, was echt zalig, en ging ook kei goe
we moesten een baggy broek en een zwart of wit topke aandoen
ik was vrijdag net een zwart topke gaan kopen, en mocht de dickies-broek van mijn broer lenen
daarna nog wat blijven hangen met els en sascha, die 2 samen zijn echt lachen :D
en zelfs getrakteerd geweest door sascha, wat zalig is aangezien ik les van hem heb gehad vorig jaar
en dan naar huis, en direct in men bed gekropen

ik had gezegd daarstrak dat ik naar de voetbal ging
wel, daar ben ik nu dus van terug, met het verheugelijke nieuws dat onze eerste ploeg (mannen uiteraard) kampioen gespeeld heeft, dus was het daar vol ambiance, zwaar feest
het was eerst heel spannend, en een hele tijd 0-0, en met een gelijkstand zouden ze niet kampioen spelen
maar in de tweede helft dan toch, kenneth scoord en het is 1-0, merksem kampioen :P
whieee :P
maar hierbij ga ik jullie laten
toedeloe, en dikke kus aan liefje :)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage