zaterdag, mei 27, 2006

roze zaterdag

hellow hellow
jawel, vandaag is het de roze zaterdag, of ook wel de belgian lesbian and gay pride
het was normaal gezien de bedoeling om daar naartoe te gaan, ik wou meegaan met ev
maar zoals het bij mij meestal gebeurt, heb ik me weer overslapen
ben gisteren nog uitgeweest, en het is een beetje laat (vroeg?) geworden
ach jah, ik heb een fijne avond achteraf, wel weinig gezelschap, maar toch een fijn gezelschap ;-)

gisteren naar de stille mars geweest
echt massa's veel volk, knap =)
daarna vergadering gehad, waarna ik samen met kiyo lorre ben gaan lastig vallen, waarna ook cat kwam binnen vallen

damn, nog even, dan ben ik jarig, maar dan zijn het ook examens (en eerst nog rapport ook)
wat zal ik blij zijn dat het 26 juni is, dan ben ik er vanaf, en is het gedaan met sint-eduardus, en gedaan met men sportrichting
yeah yeah yeah
dat wordt een super fijne vakantie geloof ik, en den 30ste op cdlxe zwaar feesten!!

bij deze ben ik er weer vandoor
moet zo nog enkele verhaaltjes lezen voor engels, heb donderdag engels mondeling
wish me luck =)

dikke kuzz
carmenneke

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage