vrijdag, juni 23, 2006

last week @ edu

heej heej!
hier ben ik weer
na lange tijd niets gepost te hebben, gaan we nog maar eens terug iets posten

wat men titel betreft, wel, om precies te zijn, heb ik volgende week mijn laaste keren dat ik op mijn school kom, namelijk maandag nog een examen afleggen, donderdag men rapport gaan halen, en vrijdag (wat de echte laatste dag zal zijn) boekenverkoop
ben echt zo blij dat ik eindelijk van deze school weg ga
na een tijd wordt je het dan ook beu natuurlijk, al het geroddel en gedoe
mensenlief, zo vermoeiend
gelukkig ben ik sinds gisteren ook al ingeschreven op men nieuwe school :D

men examens verliepen redelijk, wel heel moeizaam, maar hey, na dit weekend maandag nog een examen afleggen, én dan, dan zijn we er vanaf
whiee :P

wat ik daarna zal doen?
feestje bouwen eh, af en toe wat slapen, hopen dat ik men vakantiejob krijg, en voor de rest genieten
in augustus wordt het ook maf, op holebikamp
wordt wel leuke ervaring, en waarschijnlijk leer ik nog wat bij over mezelf, over het holebiwereldje, en over nog andere dingen...
wat het leukste aan dat weekje zal zijn, is het feit dat ik dan volledig tot rust zal kunnen komen
geen last van een ambetant broertje, geen last van ouders die willen zagen dat je moet stofzuigen en dit en dat (ben ik blij dat ik bij men moeder eindelijk een vaatwasser heb)

wat is er de laatste tijd nog gebeurt, wel, zoals je waarschijnlijk wel weet, ben ik op 5 juni jarig geweest
zo speciaal was men verjaardag nu niet, maar ik krijg wel volgende week eindelijk men piercing, die men ouders voor men verjaardag zouden geven na de examens
wat zal ik er blij mee zijn, en dan zeker ook nog naar de kapper :)

ben ook nog veel naar ev geweest
heel veel fijne activiteiten meegemaakt, waaronder de modeshow (zie foto)
eergisteren ook zeer fijne activiteit, zo'n massage kan toch deugd doen eh :)

maar bij deze sluit ik deze blog af, mét een fototje :)
see ya xxx


foto: ik en sofie op men rug, activiteit op ev, modeschow

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage