zondag, juni 25, 2006

ekers verschil



hello hello

hier ben ik weer (en is hetn u dus iets meer up-to-date, deze blog van me)
vandaag heerlijk lang in men bed gelegen
ben wel met hoofdpijn opgestaan, maar hey, die is over, én we leven nog
daarstrak met men vader en broer richting dixons gegaan (een electrona winkel op de bredabaan waar ze computers en dergelijke verkopen)
we hebben daar webcams gekocht voor men broer en ik, voor mij een geheugenkaartje voor men fototoestel (waardoor ik nu meer dan 500 foto's kan trekken :D) én een printer voor men pa (waardoor ik binnekort een printer op men kamer heb staan)
daarna nog langs iemand die in het frittur daar in de buurt werkt geweest, waarne we richting thuis zijn gegaan

daarna zette ik me gezellig achter de pc, waar ik ontdekte (ghéghé) dat ik een mailtje had van iemand, iemand waarbij ik steun kan vinden en wat raad kan vragen, wat over mezelf kan vertellen
best wel fijn nu al een mailtje terug gehad te hebben, had gedacht het niet zo snel te ontvangen van haar
heb vandaag een heerlijke pita gegeten, waarna ik de bus richting ekeren heb gepakt

dus heb ik net een fijne avond gehad, met een deel van de ekers verschil mensen
zo fijn, zo tussendoor, vlak voor dat ik men laatste examen heb
dus morgen wordt een studeerdag, wat studeren voor godsdienst, en morgen dan na dat examen goe vieren eh
whiee :P:P
allez, ik verlaat men blog, tot de volgende beste lezertjes
*geeft knuff aan alle lievelingen van me*
*kus*

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage