woensdag, februari 28, 2007

Where is my sleep?


Slaap is echt iets raar.

De ene moment lig je een hele nacht wakker, de andere nacht val je direct in slaap.
Mijn slaapritme is echt in de war, en het wordt erger naarmate ik zoveel pieker over alles.
Vanacht weer van het zelfde, om 24h kruip ik in mijn bed, een uur later ben ik nog steeds wakker, om dan rond half 2 toch bijna te kunnen slapen.

Ondertussen lig je daar dan te piekeren eh.
Hoe ga ik dit doen, hoe ga ik dat doen...
Om zot van te worden.

Eén van de dingen waar ik zo hard over pieker, is men school.
Ik weet echt niet wat het is, maar heb nooit zin om iets te doen voor school, ook al zorg ik daarmee dat ik mijn jaar verspeel, wat ik totaal niet wil, één keer men jaar verspelen was meer dan genoeg.
Nu jah, ik ga een poging doen toch nog goed voor school te werken, hopelijk lukt me dit.

Voor de rest heb je ook nog dat ander piekerding eh.
De liefde, het is me wat.
Volgens mij ga ik echt een tijdje geen relatie starten.
Ik weet nog steeds niet wat ik wil, weet nooit echt op wie ik eigenlijk verliefd ben, waardoor ik telkens weer mensen kwets, wat echt niet mijn bedoeling is.
Nu jah, ik zie wel wat ik doe.
Ik ga gewoon mensen leren kennen, vrienden bijmaken, en zien hoe ik me na een tijd voel.

Nu jah, heb geen idee waarover ik nog kan zeveren (als er al mensen zijn die mijn zever effectief lezen).
Zit nu op school, bel gaat sebiet, maar misschien post ik straks nog een gedichtje ofzo.

Gegroet, nog een leuke dag!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ik herken het helemaal! ik had het vorig jaar ook. (en ik deed zelfde richting) en ik was gebuisd. en dit jaar ben ik opnieuw lui, en ben heel m'n slaapritme aan het kapotmaken...

piekeren.. het helpt je niet vooruit hé! hou je maar goed!

28 februari, 2007 18:09  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage