dinsdag, juni 27, 2006

imagine me and you



hello hello

vandaag had ik een zeer leuke dag
eerst ben ik naar kapper geweest, again een hanekam
achteraf de bus genomen, ikke richting ugc cinema, om daar een half uur te vroeg aan te komen
met kiyo eerst wat in mediamarkt enzo rondgelopen, en dan imagine me and you gezien
zoo mooie film *droomt weg*
wat kan liefde toch mooi zijn eh

dan ben ek met kiyo naar lorre gegaan, hem wat gaan lastig vallen
daar even gezeten en dan naar huis

na het eten heeft men moeder naar de piercingshop gebeld, en een afspraak gemaakt
jawel, morgen laat ik mijn piercing zetten, eindelijk
*happy happy*

hmm, ondertussen nog wat nagedacht, en ik weet nog altijd neit op wie ik verliefd ben

babaaj menskes
tot de volgende :)

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Moet je dan per se verliefd zijn?

Groeten,
Tineke

01 juli, 2006 19:13  
Blogger Vaulterke zei...

nee, moet niet, maar het gevoel verliefd te zijn is er...

02 juli, 2006 20:39  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage