vrijdag, juli 13, 2007

4 maand

Jaja, vandaag 4 maand samen met mijn lieverdje.
Het stomme is, zij is momenteel aan het werken in Brussel, en zit daarna in Lennik bij haar ouders, terwijl ik hier achter men pc zit, in Merksem, om over een uurtje te gaan werken in het frituur, waar het ook nog eens ongelooflijk druk gaat zijn wegens een feestmarkt.

Ben echt blij dat ik mijn schatje morgenavond nog zie, wachten tot zondag zou ik veel te veel vinden.
En volgende week zullen we dan ook vieren dat we 4 maand samen zijn (volgende week dus + 1 week).

Voor de rest, jah, zondag vertrekt mijn Pa naar Tenerife, samen met mijn broer en zijn kameraad.
Dan zit Paul, Alexander en ik hier helemaal alleen, maar wij gaan dat zeker overleven :)

Sinds gisteren zijn het ook de Eurogames.
Zondag doe ik een shiftje, van half 10 tot 16h geloof ik.
Word wel vermoeiend, als ik de dag ervoor tot half 2 's nachts heb gewerkt, maar jah, maandag kan ik uitslapen, aangezien ik zondag ook moet gaan werken.
Allez jah, uitslapen, tussendoor eerst ne keer opstaan om naar huis te gaan, aangezien ik bij men lieverdje blijf slapen, en zij 's morgens naar Brussel moet.

Allez jah, ik ga weer eens afsluiten, mét een fototje van mijn schatje en mezelf :)

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

[quote]Ben echt blij dat ik mijn schatje morgenavond nog zie, wachten tot zondag zou ik veel te veel vinden.[/quote]

hihi :p

20 juli, 2007 17:38  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage