dinsdag, mei 01, 2007

What am I doing?

Ik heb echt geen idee wat ik van mezelf moet denken.
Je zou me hier eens moeten zien zitten, chocolade en chips aan het eten, mijn vriendin ligt te slapen, en wat doe ik, achter het internet kruipen in plaats van naast haar te gaan liggen.

Denk nu niet, ze heeft weer twijfels, want dat is niet zo, ik hou zielsveel van haar, en weet 100% zeker dat zij degene is waarmee ik verder wil.
Ben gewoon een fucked-up girl, dat weeral eens niet weet wat ze met haar leven aan het doen is.
School, fucked-up, hetero-vrienden, fucked-up.

Maar gelukkig heb ik mijn lieftallige vriendin, en al men holebi-vrienden.
Mijn vriendin is zelfs degene die me supergelukkig maakt, een dag zonder haar is een dag te veel.

Ben wie weet wat zondag gaat geven, de stuurgroep, maar ik mag me niet onzeker gaan voelen over zondag, zolang ik me zelfzeker voel, komt het allemaal goed, en tenslotte, niets haalt mij weg van mijn allerliefste schat.

Lieve schat, ik geloof dat je dit wel zult lezen, dus bij deze, ik hou zielsveel van jou, zou me geen leven meer zonder je kunnen voorstellen.

ps: lieve schat, nu ik hier op het internet zit, kijkend naar jou, terwijl je hier ligt te slapen, je bent ongelooflijk schattig ^^

Voila, ik ga maar weer!
Baaj!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage