dinsdag, juli 03, 2007

Give me a 13!

Jawel, ik weet het, het werd tijd dat ik terug in men blog schreef.
Bij deze.

Raar, hoe je iemand na 1 dag zo hard kunt missen.
Op de moment zou ik zo graag mijn lieve schat willen vastpakken, een dikke knuffel, lieve kusjes.

Jammer maar helaas is dit niet mogelijk, aangezien ik hier in mijn zetel in Merksem zit, terwijl mijn schatje in haar bedje ligt te slapen, in Lennik.
Hopelijk ga ik morgen tot daar geraken, ik wil haar echt in men armen kunnen nemen, om dan in haar oor te fluisteren dat ik van haar hou.

Niet dat ik haar nu niet nog een keer kan melden dat ik van haar hou, daarvoor dient MSN en SMS, maar in real live is het toch vele leuker.

De titel van men blog slaagt op de komende 13de, toeval of niet zelfs een vrijdag.
Jammer dat ik op vrijdagen werk, aangezien de 13De van elke maand, mijn schatje en ik een maandje langer samen zijn.
13 juli zelfs al 4 maand.

De tijd vliegt toch serieus ze.

Morgen heb ik mijn oriënteringsproef.
Zo kunnen de mensen op de school waar ik mij vorige zaterdag ben gaan inschrijven, u al zeggen of je al dan niet kans maakt in deze richting.
Ik denk dat ik zoiezo wel kans maak.
Ben ongelooflijk geïntresseerd in de richting, zoveel intresse had ik hiervoor nog niet voor een richting, en het is nu ook niet dat je kan zeggen dat ik geen creativiteit heb.

Hoogstwaarschijnlijk moet ik morgen een fotocollage maken, over het milieu.
Ik heb gekozen voor energie, aangezien ik dan enkele foto's die ik heb afgeprint kan opplakken, en daarnaast wat dingen erbij kan tekenen, kleuren, enz.
Nu nog zien dat ik al een schaar en lijm klaar zet in men rugzak, of ik zou het nog vergeten mee te nemen.

Nu jah, ik ga eens slapen.
Tot de volgende!

O jah, ik hou van mijn schatje ^^

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage