zondag, mei 13, 2007

Happy Feelings

God, ik voel mij zo gelukkig!

Om het even te schetsen, ik ben vandaag 2 maand samen met een schat van een meisje, en ik kan met een gerust hart zeggen dat ik dit nog heel lang wil en kan volhouden.

Den manier waarop zij elke keer naar me kijkt, elke keer ben ik weer verkocht, gewoonweg betoverd, en voel ik de vlinders fladderen van gelukk.
Elke dag ben ik meer en meer verliefd, en die liefde voor haar zal zeker niet vervagen.
Zij is de persoon waarmee ik verder wil, met haar wil ik een leventje met ons tweetjes hebben, genieten van elkaar, samen dingen doen, en toch nog onze vrijheid hebben.
Maar ik kan zeggen, het is een droom om met haar samen te wonen, en ik ben er zeker van dat die droom zal uitkomen, ook al zijn dromen bedrog!

Schat, je bent de schattigste en liefste persoon in mijn leven, ik wil je nooit meer kwijt, jij bent de persoon van wie ik hou, en niemand zal dat kunnen tegenhouden, zelfs god niet, moest hij bestaan.

Lieve schat, ik hou van je met heel men hart, kon ik je nu maar vasthouden, het is maar leeg op je kot zonder jou.
Mis je verschrikkelijk hard, zal blij zijn je over 3h terug te zien.

Een hele dikke kus aan men schat, en een dikke knuffel er bovenop, en voor de rest van de lezertjes, mijn groetjes, hou jullie goed!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage